JDiag M200 er et nyutviklet og oppgradert intelligent motorsykkeldiagnostisk instrument basert på M100 og M100Pro. M200 er en ny generasjon håndholdte motorsykkeldiagnostiske instrumenter utstyrt med dobbel systemtesting: motorsykkeldiagnosesystem og batteritestingssystem.
Støtte motorsykkel liste:
OBD II, ADIVA, AEON, APRILIA, ARCTIC CAT, BAJAJ, BENELLI, BMW, BRIXTON, BOMBARDIER, CFMOTO, HARTFORD, HONDA, HYOSUNG, HERO, INDIAN, KAWASAKI, KTM, KYMCO, MODENAS, PGO, PIAGGIO, ENFIELD, SUZUKI, SYM, TVS, TRIUMPH, VESPA, YAMAHA, YIBEN.
Språk som støttes:
Engelsk, tradisjonell kinesisk, spansk, fransk, kambodsjansk, thai, tyrkisk, vietnamesisk, indonesisk, portugisisk, japansk, koreansk, tysk.
JDiag M200 har 17 funksjoner, inkludert: Les systeminformasjon, frysedata, batteritesting, klare feilkoder, ABS-systemtesting, ladetest, DTC-spørring, justering av CO-tomgangshastighet, starttesting, aktuatortesting, etc.
Nye oppgraderingsfunksjoner
Motorsykkel diagnostisk system:Les feilkoder, se live sensordata, utfør aktive tester osv.
Batteri Testing System: Veiv, ladesystemtester og batteribelastningstest.
WiFi Online Update: JDiag M200 innebygd 2.4GHz høyhastighets overføring WiFi-modul, online skytjeneste automatisk oppgradering
Injektortest: Diagnose av tilstopping av motorsykkelinjektor og dårlig ytelse.
Injektor ren: Rengjør injektorer av oppbygging eller innskudd.
Deteksjon av injektorsignal: Identifiser eventuelle problemer med overføring av injektorsignal.
Test av stafett: Test driften av de elektriske reléene i motorsykkelens elektriske system, for eksempel drivstoffpumpe, tenningssystem og lys.
Veivaksel Signal: Den brukes av ECM for å bestemme når tennpluggene skal skytes og injisere drivstoff i sylindrene.
PWM-signal: Dette signalet er et pulsbreddemodulert signal som brukes av ECM til å kontrollere forskjellige komponenter som drivstoffpumpe og tomgangsluftkontrollventil.
Injektorsignal: Dette signalet brukes av ECM til å utløse drivstoffinjektorene på riktig tidspunkt i løpet av motorsyklusen.
Tenningssignal: Dette signalet brukes av ECM til å utløse tennspolene, som igjen produserer høyspenningen som trengs for å antenne drivstoff / luftblandingen i sylindrene.
Reviews
There are no reviews yet.